2011-09-27 13:40
Hejsan !
Spännande att du planerar en "jorden runt" resa . Det krävs noga planering om vilka stopp man vill göra efter vägen . Med en jorden runt biljett betyder det inte att man kan flyga hur man vill kors o tvärs över hela jorden .
Ett exempel på en tur som jag kallar för jorden runt :
Stockholm - Singapore - Australien - Nya Zeeland - Fidji - USA - Stockholm .
Med vänlig hälsning
Linda Jadinge
Resia Piteå
0911559000
Spännande att du planerar en "jorden runt" resa . Det krävs noga planering om vilka stopp man vill göra efter vägen . Med en jorden runt biljett betyder det inte att man kan flyga hur man vill kors o tvärs över hela jorden .
Ett exempel på en tur som jag kallar för jorden runt :
Stockholm - Singapore - Australien - Nya Zeeland - Fidji - USA - Stockholm .
Med vänlig hälsning
Linda Jadinge
Resia Piteå
0911559000
2011-09-28 09:52
Hej igen!
Kul att ni tar er tid att svara på mina mail! Och så snart dessutom!
Tanken är att jag ska resa jorden runt och dokumentera min resa. De platser son jag tänker resa till är USA, Brazilien, Australien, förhoppningsvis Kina och till sist Indien. Mitt största problem ligger i att ta reda på hur jag ska hitta information om destinationer. Till en början så kollade jag hur det skulle se ut att resa till New York, men problemet var att det fanns ungefär 5 olika flygplatser i New York. Den information som jag behöver mest är helt enkelt ett sätt att kolla var jag landar och vilken tid jag landar på de ställen som jag vill resa till. Har ni någon expert som kan hjälpa mig söka rätt på sådan information.
Tack för all hjälp.
Kul att ni tar er tid att svara på mina mail! Och så snart dessutom!
Tanken är att jag ska resa jorden runt och dokumentera min resa. De platser son jag tänker resa till är USA, Brazilien, Australien, förhoppningsvis Kina och till sist Indien. Mitt största problem ligger i att ta reda på hur jag ska hitta information om destinationer. Till en början så kollade jag hur det skulle se ut att resa till New York, men problemet var att det fanns ungefär 5 olika flygplatser i New York. Den information som jag behöver mest är helt enkelt ett sätt att kolla var jag landar och vilken tid jag landar på de ställen som jag vill resa till. Har ni någon expert som kan hjälpa mig söka rätt på sådan information.
Tack för all hjälp.
2011-09-28 17:12
Hej igen !
´
Vi ska kunna det men vi måste göra en resplan för hur du ska resa innan vi kan visa exakt vilken flygplats det blir du reser till .
Om du mailar direkt till mig en grov resplan så ska jag se vad jag kan göra .
maila mig på linda.jadinge@resia.se
Med vänlig hälsning
Linda Jadinge
Resia Piteå
´
Vi ska kunna det men vi måste göra en resplan för hur du ska resa innan vi kan visa exakt vilken flygplats det blir du reser till .
Om du mailar direkt till mig en grov resplan så ska jag se vad jag kan göra .
maila mig på linda.jadinge@resia.se
Med vänlig hälsning
Linda Jadinge
Resia Piteå
2011-10-04 12:46
Hej igen!
Jag har mailat dig med information angående vart jag vill resa någonstans. Svara gärna så fort du bara kan.
Jag har mailat dig med information angående vart jag vill resa någonstans. Svara gärna så fort du bara kan.
2011-10-04 17:11
Hej Aron !
Jag har svarat på ditt mail .
Om det är något du undrar över så maila mig igen.
Med vänlig hälsning
Linda Jadinge
Resia Piteå
0911-559000
Jag har svarat på ditt mail .
Om det är något du undrar över så maila mig igen.
Med vänlig hälsning
Linda Jadinge
Resia Piteå
0911-559000